zondag 10 oktober 2021

Feest met God (Psalm 46)

Kom en zie wat de HEER heeft gedaan.
verbijsterend is wat Hij op aarde verricht:
wereldwijd bant Hij oorlogen uit,
bogen breekt Hij, lansen verbrijzelt Hij,
wagens verbrand Hij in vuur.
Staak de strijd, en erken dat ik God ben,
verheven boven de volken, verheven boven de aarde.

Dat is de tekst die ik bij deze tekening plaatst. Ik mag feest vieren voor God.
Hij heeft ons vrijgezet en wij zijn Zijn kinderen. Als Hij naar ons kijkt ziet Hij zijn zoon Christus in ons en zo zijn wij kinderen van de Allerhoogste.
Ik mag kind zijn en voelen. Hierbij neem ik heel veel ballonnen in mijn hand in allerlei kleuren. Om daarmee de veelzijdigheid van God te laten zien.  Ik mag genieten en feestvieren in Zijn aanwezigheid. Zingen en aanbidden voor mijn lieve papa God.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten