zaterdag 30 oktober 2021

Hemelvaart (Lukas 24)

Vandaag even geen blog van de caravan. Door omstandigheden niet aan toegekomen. Maar dat komt snel weer. Wel een bijbel journaling getekend buiten de psalmen om. Een stuk uit Lukas over de hemelvaart. 

Daar hief Hij Zijn handen op en zegende hen. Terwijl Hij hen zegende ging Hij van hen heen en werd opgenomen in de hemel. (Lukas 24:50-51)

Deze tekst heeft mij geïnspireerd om dit te tekenen. Ik heb getekend met mijn krijt. Omdat ik Jezus niet goed in verhouding kreeg een foto van onze lieve vriendin gemaakt die in deze houding stond. Op een donkere plek vanaf de tablet over geschetst en zo kreeg ik de verhouding van het lichaam van Jezus goed. Verder alles ingekleurd en getekend. Dit was een leuke manier om te tekenen en het resultaat is precies zoals ik wil.

Dankbaar voor goede vriendschappen met mooie mensen waar we van houden. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten