maandag 4 oktober 2021

Licht



Een eigen werk dit keer op A4. 
Op dit moment in mijn leven een donker moment. Ben somber en zit even vast in mijn hoofd.
Gelukkig op tijd hulp gezocht en daar is vandaag een begin in gemaakt. Het is nu maandag en deze tekening heb ik afgelopen zaterdag gemaakt.
Het is een tunnel in de ruimte. Het donker is de periode waar ik nu zit en hoe ik me voel. Maar er is een tunnel. Een uitweg naar weer positieve gedachten, ruimte in mijn hoofd. Een tunnel waar het licht is. Er komen allemaal linten van licht die me uitnodigen om naar het licht te komen. Het licht van God. Hier mag ik naar toekomen en weer vrolijk zijn.
Begrijp me niet verkeerd, je zal als lezer denken, geen einde maken. Nee, natuurlijk niet. Zo ver ben ik niet. Gelukkig niet. Ik wil plezier hebben, mezelf aan mijn omgeving laten zien. Mijn dromen en gaven ontwikkelen en uit laten komen.
De wereld laten zien wie ik ben en muziek maken. Mensen door muziek in de nabijheid van God brengen. Mijn lieve vrouw liefhebben. En ga zo maar door.
Nu is het even donker, maar ik kom weer in het licht te staan. Het warme en overvloedige licht van God.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten