zaterdag 16 oktober 2021

Schilderen caravan (2)

 Het vervolg. In het eerste deel koon je zien hoe ik de tekening voorbereide. Nu alles is geschetst, kan ik beginnen met schilderen. De ezel is nog niet binnen en ben wel alvast beginnen. Heb waterverf van de Action. Twee dozen gehaald zodat ik voldoende heb en niet zonder komt halverwege en de kans hebben dat de waterverf uitverkocht is.
Ik begin met de groen/grijze banen op de caravan. Spannend. Zelf de kleur mengen zodat die zo dicht mogelijk bij het origineel komt. Spannend. 

De voorkant en zijkant van de caravan ondertussen klaar. De stapel stenen aan de onderkant met de keien bij de trekhaak van de caravan. Kozijnen met zilververf gemaakt. Is goed gegaan, was wel even goed nadenken of dit goed zou gaan, maar ik ben tevreden. Wel na gaan denken hoe ik de binnenkant van de caravan (achter de ramen) gaat inkleuren.  Maar dat kan als laatste ook nog. Tot nu toe erg mooi en erg tevreden met wat ik schildert.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten