vrijdag 25 februari 2022

Caravan Update

Een poos teug was ik bezig met het schilderen van ons plekje Roggeveld. En dan nadrukkelijk de caravan die we daar hebben. Een project waar veel tijd in is gaan zitten en waar ik met veel plezier aan heb gewerkt. Zie eerdere blogs . Ik heb nu voor dit project een eigen pagina aangemaakt, zodat alles overzichtelijk terug te kijken is.

Hoe staat het er eigenlijk voor met dit project, want het is nog niet af?
IK heb het even neergelegd om duidelijk na te denken over hoe ik het laatste deel moet gaan invullen. Het invullen van alles binnen de caravan en in de overkapping. Dat zijn nu nog lege vakken en dat moet ik nog maken. Maar ik wil niet op dit punt het verkeerd doen. Dus hier neem ik de tijd voor om het te verzinnen en uit te voeren. Maar ik laat het niet los. Het moet af komen, want er gaan dingen gebeuren op onze plek waardoor dit schilderij waarde gaat krijgen voor ons. Ik hou je op de hoogte.


 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten