zaterdag 26 februari 2022

Creatief - Hart (8)

Update nummer acht alweer.
De eerste rand is klaar. Er komt nog een rand bij en ik zit te verzinnen om nog meer erin te verwerken, hoe weet ik nog niet. Dat ziet ik vanzelf wel.

Hij resultaat begint echt mooi te worden en mijn eerste schilderij is bijna klaar. Het volgende schilderij gaat ik de stap flink hoger leggen. Hoe ben ik aan het verzinnen. Heb iets van een landschap  ofzo in gedachte, maar dat ziet ik tegen die tijd wel. Eerst deze af. Ook de caravan heb ik nog liggen die ik af moet maken. Daar moet ik nog alles binnen de caravan en overkapping intekenen, maar dat vind ik moeilijk dus doe ik op mijn gemak. Ook als ik daarmee weer verder gaat kom je de updates hier tegen.

Leuk o te schilderen en zo mijn leuke hobby tekenen en schilderen uit te breiden met meer.
Het begon met een Engelse bijbel waar tekeningen in staan om in te kleuren (Inspire bible), maar ondertussen bijna twee jaar verder is het uitgegroeid naar een uitgebreide hobby met een schrijfbijbel waar ik zelf in teken en kleur en schilder, een paar schilderijen en tekeningen.

Heerlijk ontspannen om te doen en op deze tijd ook tijd met God doorbrengen.
Ik ziet uit naar meer.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten