vrijdag 2 februari 2024

33/366



Vandaag dag twee van mijn nieuwe werk. Gisteren best wel moe geweest en vanavond merkte ik dat ook. Qua lichamelijke inspanning viel het wel mee. Op een adres een heel zwaar bed opgehaald, maar verder is het te doen. Voor dat zware bed moet je altijd met zijn tweeën zijn.
Een mooie route vandaag. Eerst in eigen omgeving, Hardinxveld Giessendam, Sliedrecht, daar tot in onze eigen straat geweest, Bergen op Zoom, Zevenbergen, Leerdam, Schelluinen en als laatste Gorinchem.

Het is een hoop informatie wat ik te verwerken krijg en daarom in de avond geestelijk leeg en moe, maar dat is even wennen, dat ik op een andere manier mag werken i.p.v. altijd maar zwaar te moeten tillen in een magazijn.

Ik vind het erg leuk en kijk alweer uit naar maandag om verder te gaan met leren en ontdekken.

Vanavond gedouched en op de bank gelegen. Tv gekeken naar de bekende programma's waar we naar kijken. Morgen weer verder.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten