vrijdag 16 februari 2024

47/366

 


Vandaag een korte rit. De chauffeur waar ik meestal mee rijd moest vandaag vroeg terug zijn. Een leuke route en lekker gekletst onderweg. Ik heb vandaag veel zelfstandig gedaan en alles ging goed. Ik moet goed op de kleine puntjes op de i letten en dan gaat het helemaal goed. Het laatste adres was in Werkendam. De plek waar het 'een huis vol gezin' de Zeldenrustjes wonen.
Hun heb ik niet gezien, geeft ook niets, maar moest eraan denken en we hebben er een grappig gesprek over gehad.
Rond half twee waren we terug op de zaak en heb ik mijn inwerktraject formulieren ingevuld. Het weekend nog wat documenten nakijken en kan ik die ook afstrepen. Volgende week gaan we kijken hoe ik het doet achter het stuur van de bakwagen. Gaat helemaal goed komen.

Voor nu een fijne avond en een fijn weekend. Lekker uitrusten.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten