dinsdag 6 februari 2024

37/366



En dan ben je vandaag op tijd klaar met werk. Roos gebeld dat ik even naar de Praxis ging om te kijken naar prijzen van pvc laminaat.
Zag de Intratuin en kwam op het lieve idee om een mooi bosje bloemen te kopen voor Roos. Zie de foto. Een hele mooie bos voor mijn lieve vrouw.
Heb ze wel verdiend. 

Met het werk vandaag mijn rooster voor de komende weken gekregen. Gaat ook zaterdag diensten draaien en avonddiensten. Hoe dat laatste eruit gaat zien dat hoor ik nog tegen die tijd.

Met de route vandaag in de zelfde omgeving geweest als gisteren. Alles rondom Breda en Hoeve. Mooie route.
Zelfstandig gewerkt met de scanner en ophalen afhandelen klein spul.
Dat ging goed. 
Zelfkritiek, ik vind dat ik iets minder onzeker mag zijn. Dat tegen mijn maat gezegd en hij zei, maak je niet druk. Over een week of twee weet je niet beter en gaat het vanzelf. Je doet het goed en we zijn blij dat je al weet hoe te werken met de scanner. Dat is een mooie opsteker.
Op naar morgen, nu even lekker ontspannen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten