woensdag 28 februari 2024

59/366




 Mattheus 6:10
Uw Koninkrijk kome,


Uw Koninkrijk komt. Ik kijk uit naar wat komen gaat.
De huidige wereld is eindig, er is een nieuwe wereld op komst.
Als Christus terugkomt, dan komt er een nieuwe aarde. Dan komt Gods Koninkrijk naar de aarde.

Het nieuwe Jerusalem. 
Hier kijk ik naar uit. Hier verlang ik naar.
Hoe zal dat eruit zien. Hoe zullen wij Christenen daar leven?
Kunnen wij onze geliefden herkennen? Zullen wij elkaar terugzien?
Vragen, vragen, vragen.

IK weet het niet, ik kan daar geen antwoord op geven.

Christus wel, maar doet het niet. OF wel.
Er staan stukken in de Bijbel waar Christus over de nieuwe aarde verteld.
We kunnen dus lezen, maar kunnen we het ons voorstellen.
IK denk dat we allemaal onze eigen kijk hierop hebben.

Tot die tijd blijf ik bidden, Uw Koninkrijk kome.
Wat zal dat mooi zijn.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten