woensdag 14 februari 2024

45/366


Foto ter illustratie

Zelfstandig vanmorgen de auto geladen en als opdracht vandaag de controle over de scanner. Alles inscannen en laten ondertekenen door klant. Nog een bed in elkaar gezet en uitleg over gegeven bij een klant.

Bij terugkomst op kantoor de vraag om een busje bij de garage op te halen.
Even twijfel, maar mijn collega waar ik mee rijd zei gewoon doen. Kan je voelen hoe het rijd.
Samen met hem naar de garage en de bus opgehaald. Een korte uitleg gekregen hoe alles werkt, deur dicht en rijden maar.
IN he begin even spannend. Mijn collega reed voor me en ik kon hem volgen. Dat gaf wel vertrouwen en hij ging naar zijn huis de andere kant op de snelweg op en ik ging de snelweg op richting kantoor.
Het was een heerlijk gevoel om zoiets te rijden en ik vind het leuk. Smaakt naar meer, wat zeker gaat komen.

Vanavond lekker weer gitaarles.
NU gaat ik alles klaarzetten en lekker speluh.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten