donderdag 8 februari 2024

39/366



Een leuke en spannende dag. Naar Lisse voor een introductiedag.
Om zeven uur ben ik vertrokken richting Lisse. Extra vroeg omdat er heel veel file staat op de route naar Lisse. Kwart voor negen was ik op plek van bestemming. Ik moest enorm naar de wc, dus ik ben naar een mc Donalds in de buurt gereden. Bleek dat deze werd verbouwd, dus kon op de keet van de bouwvakker naar de wc. Zag er trouwens netjes en schoon uit.

Daarna weer terug naar de locatie van mijn introductiedag. Auto geparkeerd en naar binnen. Werd naar de plek gebracht waar ik moest zijn en eerst een bakje koffie op. Tegen tien uur de ruimte binnen waar alles werd gedaan.
Tien uur begonnen. We moesten ons eerst voorstellen en daarna kregen we een filmpje te zien over de praatplaat van het bedrijf.
Hierop staat waar het bedrijf voor staat en de visie. Mooi allemaal.
Daarna het fun gedeelte van de dag. 
Ik hou van Vegro pv Ik hou van Holland.
Een spel zoals de spelshow op tv, maar dan volledig in stijl van het bedrijf. Was leuk en leerzaam, en moeilijk.
Mijn team, jammer genoeg laatst, maar we hebben het leuk gehad.

Om half twee klaar en naar huis. Snel want dan ben ik voor de files weer thuis, en ja hoor. In Rotterdam in de file. Maar goed. Ben veilig thuis nu en heb het naar mijn zin gehad. Morgen weer op de wagen aan de slag en als aandenken van deze dag een ik hou van Vegro beker.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten