maandag 19 februari 2024

50/366

 


Vandaag met een andere chauffeur mee dan ik gewend ben, maar het is goed gegaan. Hij was rustig en ik heb het goed gedaan. Vandaag in de omgeving Breda, Raamsdonkveer , Etten-Leur en Gorinchem gereden.
Heel veel bedden gedaan. 4 gebracht en 9 opgehaald.

Roos belde nog in paniek. Er stond een meisje over de balustrade bij onze flat. Ze was gebeld door een buurvrouw. Mijn vrouw heeft gelijk 112 gebeld en alles kwam met hoge spoed naar de flat toe. Gelukkig was mijn vrouw op haar werk en heeft ze niets gezien. Ze hebben het meisje eraf weten te krijgen en ze is meegenomen door een ambulance.

Wat zou er in zo'n meisje omgaan. Nog maar zo jong en dan een beslissing maken die je einde kan zijn? IK weet het niet en wil het niet weten. Hopen dat ze goede zorg gaat krijgen en goede hulp.  We bidden voor haar dat ze de Heer mag zien en ervaren en dat de Heer haar overweldigende liefde zal geven.

Vanavond rustig op de bank tv kijken, Roos is wandelen met de groep om haar hoofd even leeg te maken.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten