vrijdag 9 februari 2024

40/366



Vandaag weer een leuke dag op het werk.
We gingen nu richting 's Hertogenbosch en langs de Efteling. Niet op het park geweest, maar een ander adres was wel op een vakantiepark.
En wel bij Beekse Bergen.

Hier mocht ik mijn eerste bed helemaal zelfstandig in elkaar zetten. Mijn begeleider zei, hier kijk niemand op je vingers dus kan je even je gang gaan. We deden alles klaarzetten en hij zei, succes en ik gaat nu in d e wagen zitten en jij zet alles in elkaar. Ik kom straks wel kijken of het goed is. Zo niet dan halen we alles uit elkaar en mag je opnieuw beginnen.

Ik begon en na een  minuut of tien was ik klaar. Daar keek hij van op en deed het werk nakijken. IK heb het goed gedaan op twee kleine dingen na. Twee kabeltjes moest ik nog in klemmen doen zodat ze niet op de vloer lagen. Anders kan je met de tillift de kabels lostrekken en moet er een chauffeur in de spoeddienst daarheen om een nieuw bed te plaatsen. Maar dat was geen reden om alles opnieuw te doen. Hij keurde de rest goed en een compliment dat ik het snel heb gedaan.

Verder hebben we het prima naar ons zin samen. Ik kan goed met hem omgaan en ook met mijn andere begeleider. Daar mag ik maandag mee op pad. Een heleboel bedden uit elkaar halen voor een project. Kan ik goed oefenen zeiden ze. Ik zeg, kom maar op.

Maar nu lekker genieten van het weekend. 
De eerste foto heb ik gemaakt voor de Efteling. Hier reden we langs het Efteling hotel. En de foto onder de tekst is achter het huisje waar ik mijn eerste bed zelfstandig heb geplaatst.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten