maandag 15 januari 2024

15/366


En dan is het weer maandag.
We hebben een heerlijk weekend gehad met vrienden en familie.
Leuk om ze gezien en gesproken te hebben. NU weer tot de orde van de dag.

Als weer hadden ze sneeuw en hagel opgegeven.
Ik ben met de auto naar het werk gegaan, kan ik gelijk oefenen in dit weer.
Wel in het begin even spannend, maar alles viel reuze mee. Het was niet glad en zoveel was er niet gevallen. Op de terugweg naar huis was het erger aan het sneeuwen, maar ik on gewoon goed rijden en het is opletten wat er om je heen gebeurt en andere weggebruikers in de gaten blijven houden.

Na vandaag nog maar negen werkdagen werken en da n zit het erop bij mijn huidige werk.
Dan heb ik een paar dagen vrij en ben ik van plan om even naar de camping te gaan om bladeren uit de dakgoot te halen en de vochtvreters te legen. Heb er wel zin in.
Kijken wat de schade is op de camping.

Ken Hem in al je wegen,
dan zal Hij je paden rechtmaken. 
(Spreuken 3:6)

Loslaten, mijn werk loslaten. Ik vindt het spannend. Ik geef 12 jaar vast werk op om weer een tijd van onzekerheid te hebben qua werk. Doe ik het wel goed? Kan ik het wel?
Vragen die door mijn hoofd spoken, maar weet je, ik vertrouw op God.
Hij weet dat ik het kan en Hij geeft me kracht om door te gaan.
In het liedje laat het los, uit de tekenfilm Frozen zingt Elsa dit liedje.

Ik mag de rust zoeken in God. Ik mag Zijn rust ervaren en weten dat Hij bij me is en me hier doorheen sleept. Ik mag op Hem vertrouwen. Het liedje van Kees Kraayenoord vind ik hierbij mooi passen.
Roep om rust. Kijk en luister maar.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten