donderdag 25 januari 2024

25/366

 

Nog een dag werken. Vanmiddag heb ik nog uren opgenomen om lekker vrij te zijn. Heerlijk. Om tien uur ging ik al naar huis. Met de auto ook even iets omgereden, een stukje door de polder i.p.v. over de A15. Het was lekker weer dus even een kort ritje langs Wijngaarden en zo naar Sliedrecht.

Vanmiddag lekker geoefend op de gitaar en vanavond weer les van Glenn.
Ik vind het leuk om te doen en kijk er alweer naar uit.

Morgen de laatste dag bij Krohne. Eindelijk. 
Ik mag bij Krohne wel terugkijken op een mooie werktijd. Heb er veel geleerd en ik kon ook alles op de afdeling. Daar was ik een van de weinigen in. Die ervaring gaan ze nu wel missen. Dat heb ik al van enkele gehoord. Maar dan moeten ze maar een ander dat allemaal leren.
Ook minder leuke dingen, zoals collega's die denken dat het een speel plek is en lekker kunnen chillen i.p.v. werken. Maar dat zal je wel op meerder plekken hebben. Straks heb ik daar geen last van.
Een paar collega's gaat ik wel missen, maar goed ik zal vast en zeker ook weer leuke nieuwe collega's terug krijgen.

Morgen langs HR voor eindgesprek en kleren bij facilitair inleveren en dan einde van de dag een dikke streep onder mijn Krohne carrière.

Nu even lekker gitaar spelen en alles klaarzetten voor vanavond.
Heerlijk.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten