dinsdag 16 januari 2024

16/366

 


En dan is het er. Sneeuw.
Vanmorgen met de auto naar mijn werk. Eerste keer met zoveel sneeuw en gladheid.
Kan ik mooi nog even oefenen voor mijn nieuwe baan.
Het ging goed. Het is gewoon goed opletten, de auto aanvoelen, afstand houden en goed om je heen kijken wat anderen doen en daarop reageren.

Op de parallelweg stond het verkeer vast. Er was een ongelukje gebeurt.
Twee auto's tegen elkaar gegleden.
Verder ging het goed op de weg en heb ik goed kunnen rijden.
Vanmiddag op de terugweg ook. Toen was de meeste sneeuw alweer weg.

Reinig mij, dan ben ik weer helemaal schoon.
Was mij, dan is mijn hart weer witter dan de sneeuw.
(Psalm 51:9 BB)


Was mij witter dan sneeuw. Hier moest ik aan denken vandaag.
Wel toepasselijk met het weer. Het nummer spreekt voor zich.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten