zaterdag 20 januari 2024

20/366


Een rustige dag vandaag.
Het huishouden gedaan en een poosje op de bank gelegen. Heb een spuit gezet vanwege hoofdpijn. Het is wisselend hiermee. Een periode dat het goed gaat en een periode dat het even wat minder gaat. Nu even wat minder, misschien onbewust spanning voor het nieuwe werk.

Het is spannend. Iets heel nieuws doen. Ik kijk er steeds meer naar uit.
Vanavond lekker Nasi op en daarna met een bak koffie op de bank tv kijken. Big brother en the tribute.
Dat laatste vind ik leuk, cover bandjes die een wedstrijd doen en de beste vier mogen in het Ziggo Dome optreden. Hier hou ik wel van.

De katten hebben het vandaag goed voor elkaar. Jordy de hele dag op zijn plekje op zijn ton boven de kachel. Daar ligt hij graag en dan ook zo liggen dat hij de warmte het beste voelt, zie foto.
Misty is vandaag ook gelukkig ontspannen. Ze heeft de hele avond naast me op de bank gelegen. Ze is een angstig poesje en daar heb ik wel zorgen om. Het wisselt met de dag en gelukkig na van de week gaat het nu weer goed met haar.

Verder nog bezig geweest met mijn trein spel.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten