dinsdag 23 januari 2024

23/366

 


File.
Mijn laatste werkweek bij Krohne gaat ik met de auto. Deels vanwege het weer en deels omdat ik of boodschappen doet of spullen inlevert van Krohne.
Na werktijd naar huis en nu al twee dagen gelijk op de N3 in de file. Het begint al bij de oprit naar de N3. Een hele korte invoegstrook, dus opletten geblazen. Gisteren zag ik van te voren al dat het vast stond en ben ik doorgereden naar de proviciale weg, maar nu zag ik het te laat en kon ik niet meer wisselen van baan. Dan maar opletten.


Dan de oprit naar de A15, De afslag bij Papendrecht nam ik niet, dan staat ik in Papendrecht vast, dus doorgereden/gerold.
De oprit naar de A15, ik zag dat de matrixborden al aanstonden op 50, dus rustig door blijven rijden en opletten. Op de A15 zag en hoorde ik ambulance en politie achter me. Kijken waar ze waren en reageren. Ik stond goed want ze konden van de linkerbaan achter mij langs naar de vluchtstrook om zo richting hun melding te gaan. Ik kon de afrit bij Sliedrecht pakken en in Sliedrecht kon ik goed doorrijden.
Weer een drie kwartier in de auto gezeten en dat is gelijk ene oefening voor over een week.

Nog drie dagen.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten