vrijdag 26 januari 2024

26/366


Vrijdag 26 Januari 2024, mijn laatste werkdag bij Krohne.
Een dag van afscheid nemen van collega's en spullen inleveren.
Gisterenavond mijn laatste werkkleding uitgewassen en allen in een tas gedaan. Deze vanmiddag ingeleverd, samen met mijn tag om deuren open te maken. Vanmorgen een afsluitend gesprek gehad met HR en daar mijn tijd tag ingeleverd.
Het gesprek was goed, hoe ik het heb gehad in die 12 jaar en nog wat opmerkingen van mijn kant. Het was een positief gesprek en daar ben ik blij om.
Vandaag voor het laatst de spullen voor Schiphol uitgezocht en alles vanmiddag geladen. Kwart voor drie afscheid genomen van de ochtendploeg en einde van mijn werkdag afscheid genomen van de rest van de ploeg.
En dan is het voorbij, mijn carrière bij Krohne.
Ik mag terugkijken op een fijne tijd, soms iets minder. Ik ben hier enorm gegroeid qua persoon. Heb veel geleerd binnen het magazijn gebeuren.

Nu even een aantal dagen vrij en me voorbereiden op mijn nieuwe baan.
Ik gaat maandag even heen en weer naar het Roggeveld. Bladeren uit de goot halen en vochtvreters leeg maken en even controleren hoe het daar is.

Dinsdag naar de kapper, dan ziet ik er weer netjes uit en woensdag eten bij vrienden. Verder even genieten.

Vanmiddag buiten nog even gekletst met een collega en de foto hierboven gemaakt van ganzen bij Krohne op de dijk. Met een mooi zonnetje erbij. Mooie kleuren in de foto.

Dank je wel Krohne voor de 12 jaar dat ik daar mocht werken.
En nu zeg ik weekend.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten