woensdag 17 januari 2024

17/366

Koud weer. Het ziet er nog winters uit buiten.
Met de auto naar het werk en uitkijken voor gladheid. Het gaat goed.
Heb enorm vertrouwen op de weg (niet overmoedig).
Ik kijk goed vooruit en om me heen. Let erop wat andere weggebruikers doen en daarop reageren.


Op het werk was het druk. Heb op de verzendbaan gestaan. Orders invoeren en pakbonnen printen en de laatste controle doen. Vind het fijn dat het druk is. Daardoor gaat de tijd lekker snel.
Nog zeven werkdagen en dan sluit ik het hoofdstuk Krohne af.


En weer naar huis in de auto. Op de weg viel het mee met het verkeer. Ik kon overal lekker doorrijden. Pas bij de afslag gingen de matrixborden aan, dus geen last ervan.


Nu lekker thuis bij de kachel.
Vannacht in de weer geweest met Misty. Allemaal mauwen omdat ze perse haar zin wilt hebben.
En ze mauwt heel hard. Een aantal keren wakker geweest en boos geworden waardoor ik heb geroepen dat ik haar weg zou doen naar het asiel.
Maar dat kan ik niet.
Dan gaat ze de rest van haar leven in het asiel doorbrengen omdat ze bang is en om het mauwen.
Of mensen maken er een buitenkat van, dat overleeft ze niet doordat ze geen verkeer kent.
We gaan snel met beide katten naar de dierenarts voor controle en dan even navraag doen wat we hiertegen kunnen doen.
Ik hou van haar en wil haar niet kwijt.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten