zaterdag 27 januari 2024

27/366

 


Lekker uitgeslapen. Voelde een beetje hoofdpijn en een beetje in mijn keel, hopelijk niet ziek worden, dus gelijk met paracetamolletjes aan de slag.
Gelukkig voelde ik me al snel iets beter.

Even lekker op de laptop gezeten, wat spelletjes gedaan.
Om elf uur kwam mijn lieve vrouw uit bed, samen ontbeten en daarna naar Ambacht om mijn moeder op te halen.
We hadden afgesproken om gezellig naar Walburg te gaan.
Toen we een patatje zaten te eten bij Verhage, zagen we mijn vader lopen. Die hebben we geroepen en heeft er ook even bij gezeten, ook met een patatje. Was gezellig en leuk om mijn vader en mijn moeder even samen te zien. Later ging hij weer verder en zijn wij ook verder gegaan.
De boodschappen gedaan en toen naar huis.

Vanavond bami opgewarmd. Dit hadden we gisteren ook op en we hadden over en dat nu opgegeten.
Een heerlijk bakkie koffie en thee bij het tv kijken met voor Roos een brokking gebak en ik een crompouse.. 

Vanavond de liveshow van Big Brother gekeken, jammer genoeg iemand eruit die van mij er wel in had mogen blijven en na BB naar the Tribute gekeken. Daar een band eruit die Guns and Rosses nadeed. Ik vond het gemeend dat ze eruit gingen. De zang was niet zuiver deze keer. Jammer, want vorige week bliezen ze het publiek weg. Verder de andere bands waren goed. Ik hou hiervan.





Geen opmerkingen:

Een reactie posten