woensdag 10 januari 2024

10/366

 


Nu het weer helder weer is krijgen we weer van die prachtige ochtend en avondluchten te zien op ons plekje op de Sperwerstraat.
Deze vind ik mooi. Doordat ik werk kan ik de ochtendlucht van vanmorgen niet fotograferen, maar hier eentje van paar jaar terug.

We wonen tien hoog en ons uitzicht is prachtig. Ik noem het een iedere avond een ander schilderij.

We wonen dit jaar negen jaar op deze plek en het verveelt nog steeds niet. Samen met ons plekje op het Roggeveld ben ik blij dat we dit hebben. Plekken van rust en vrede, waar we de Heer mogen aanbidden en cadeautjes van Hem krijgen. In de vorm van prachtige schilderijen of op het Roggeveld van de dieren en planten die we daar tegenkomen.

Twee plekken waar we van genieten en de Heer aanbidden.



2 opmerkingen: