woensdag 31 januari 2024

31/366

 


Mijn laatste vrije dag, betaald door Krohne. 
Morgen is het zover, dan mag ik gaan beginnen aan mijn nieuwe baan. Heb er zin in!!!

Vandaag even onderweg geweest. Vanmorgen mijn fiets weggebracht voor onderhoud. Dat mag 1x in het half jaar. Ik zal hem nu wel veel minder gaan gebruiken nu ik niet meer op de fiets gaat naar mijn werk. 
Ook mijn boekenbon ingeleverd bij de boekenwinkel voor de laatste delen van Joel C Rosenberg. Nu heb ik alle boeken van hem compleet.

Thuis even op de computer een spelletje gedaan, F1 2023. Erg leuk om te doen en toen Roos thuiskwam van haar werk, samen een visje gegeten.

Vanmiddag ben ik bij de Hornbach geweest om mijn verjaardag geld in te wisselen. Ik heb een compressor gekocht voor op het Roggeveld. Ik gaat de waterleiding van de hoofdkraan tot de caravan dieper graven en voortaan zelf de waterleidingen doorblazen. Dan kunnen we voortaan zelf weten wanneer we naar de camping gaan. Heb wel weer zin om naar de camping te gaan. Na maandag zijn de camping kriebels er weer.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten