zondag 7 januari 2024

7/366


Het oud is voorbij, het nieuwe is gekomen.

En dan is het officieel, 50 jaar oud/jong (wat ik er zelf van mag maken).
Als ik terugkijk op die 50 jaar is er een hoop gebeurt.
Zeker de laatste jaren een hoop verwerkt uit mijn jeugd. 
Getrouwd met de leukste, grappigste en mooiste vrouw.

Een fijn en warm appartement en daarbij een mooie en stille plek met een stacaravan.
Jammer genoeg geen kinderen, maar we mogen genieten van neefjes en nichtjes en kinderen van vrienden.
Een vriendenkring om me heen waar ik altijd terecht kan voor een praatje.
Werk, nu nog bij Krohne, maar straks bij de Vegro. Ook in een andere tak van werk. Eerst magazijnmedewerker en straks als chauffeur.

Als ik zo kijk naar dit alles, mag ik nog veel moois gaan verwachten. 
Op geestelijk gebeid enorm gegroeid, vanaf dat ik in 2005 tot geloof ben gekomen tot nu is God uitgegroeid van een oordelende god waar ik bang van was en onbekend voor me was tot een Hemelse Vader. Ik mag me identificeren in Christus. Ik mag groeien en iedere dag van Hem leren. Om nog dichterbij te komen en een diepe relatie met Hem te hebben.

Muziek. Gitaar spelen vind ik heerlijk. Ontspanning. Mijn gevoelens uiten in noten en geluiden.
Aanbidden. Heerlijk om te doen.
Tekenen en schilderen zijn ook twee hobby's. Hier kan ik ook in ontspannen.
Lezen, de bijbel en andere (normale) boeken. Ook ontspanning.

Ontspanning vind ik belangrijk. Alle stress en onrust even ontladen.
Dat doe ik ook op mijn plek in de achterhoek waar deze blog zijn naam aan heeft te danken. Op het Roggeveld. Kijk er alweer naar uit om daarheen te gaan.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten