zondag 28 januari 2024

28/366


 
28 Dagen ben ik al aan het schrijven. Ik vindt het goed van mezelf. Toen ik hieraan begon had ik zoiets van , gaat ik dit volhouden?
Maar tot nu toe lukt het. 

Waar moet ik over schrijven dacht ik aan het begin. Iedere dag een Christelijk stukje met Bijbeltekst, of iets uit mijn leven wat ik die dag heb beleefd, of gewoon wat er in me opkomt?

Ik gaat me niet vastzetten op een vast iets. Als ik iets Christelijks heb, dan zet ik het erop, met veel plezier zelfs. Ik schrijf over wat er die dag is gebeurt en ook gedachtes. Het kan iedere dag dus anders zijn. Zoals nu dat ik schrijf over wat ik schrijf. (haha, als ik dit teruglees vind ik het wel een grappige zin).

Vanmorgen opgestaan en de eieren voor het ontbijt alvast klaargemaakt. Roos jammer genoeg met migraine op bed. Met mij gaat het gelukkig weer, nog een klein beetje in mijn keel. Ik heb Hour of Power gekeken en zit lekker te schilderen aan het Avondmaal. Iedere keer weer een vakje verder.

Vanmiddag bij mijn vader geweest, was gezellig. Hij had een zalmsalade gemaakt en daar heb ik wat van op. Smaakte lekker. Samen gekletst en Friends gekeken, dat had hij opstaan. Dat is wel een leuke serie.
Na een paar uur ben ik weer naar huis gegaan. Lekker relaxed met de auto en de auto klaargezet voor morgen. Ik heb zinken teilen in de auto gezet, die gaan mee naar de camping. Wil ik daar neerzetten.

De foto die ik vandaag plaats is nog een foto van gisteren. Die heb ik in de ochtend gemaakt toen de zon opkwam. Ook daar hebben we altijd mooie luchten bij. Wat wonen we hier toch heerlijk. Een fijne plek, samen met ons plekje op het roggeveld. Vind het leuk om daar morgen even naartoe te gaan. Even eruit.

Vanmorgen ook naar de kerkdienst van onze kerk gekeken. Was weer een mooie preek. over de verheelijking op de berg. Daarna was er het avondmaal. Met Roos ook thuis gelijk het avondmaal gevierd en ik heb ook aan het avondmaal geschilderd. Zie ander blog van vandaag.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten