maandag 8 januari 2024

Avondmaal (1)


Een nieuw project.
Voor mijn verjaardag een groot schilderpaneel gekregen van mijn lieve vrouw.
Schilderen op nummer. En eentje van een bekent schilderij.

Mijn vrouw vroeg wat ik wilde hebben voor mijn verjaardag. Ik wist het niet.
En toen kwam ik dit tegen. 

Deze wil ik hebben voor mijn verjaardag. Mijn vrouw heeft hem besteld en jammer genoeg was hij niet op tijd geleverd, maar vandaag kwam hij binnen en gelijk begonnen.

De verf schildert heerlijk en het paneel voel fijn aan met aanbrengen van de verf.
Dit worden een hoop uurtjes ontspannen.

Hoe verder dan met de vlinders?
Die maak ik ook wel af hoor, misschien gaat deze weer mee naar de camping als weer weer daarheen gaan. Heb ik daar ook wat te schilderen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten