maandag 22 januari 2024

22/366


Afgelopen vrijdag was mijn zusje jarig. Dit vierde ze niet want ze ging met haar gezinnetje een weekend naar Euro Disney.
Ik heb haar een bos bloemen gestuurd en deze zijn vandaag bij haar binnen gekomen. Een mooie thuiskomer.

Nu op het werk steeds harder aan het aftellen. Na vandaag nog vier dagen werken. Het einde komt nu snel in zicht. Ben er klaar mee op mijn werk. Ik kan niet wachten op mijn nieuwe baan.

Vandaag een afspraak gemaakt bij een echte herenkapper. Volgende week dinsdag laat ik me knippen en scheren. Ben benieuwd. Een aantal jaar terug ben ik hier ook al geweest en toen was ik tevreden. Zo kan ik straks netjes aan een nieuwe baan beginnen.

NA het werk naar huis met de auto. Ik moet de boodschappen halen. Op de weg was het heel druk, ben een stukje om gereden want al het verkeer stond vast op de N3 en de A15. Ben eerst naar de provinciale weg gereden en vanaf daar op de N3 en bij Papendrecht eraf en door Papendrecht gereden.
De boodschappen gedaan en u lekker even relaxen.

Mijn lieve vrouw is nu wandelen met de wandelclub en ik gaat zo even gitaar spelen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten