vrijdag 19 januari 2024

19/366


Een feestdag voor mijn lieve zusje. Ze is vandaag jarig. Vieren kunnen we het nu niet, want ze is lekker een aantal dagen op vakantie met mijn zwager en nichtje. Gelijk hebben ze, geniet er maar van.
Wel een berichtje gestuurd en een bos bloemen.
Later vieren we het wel.

Vandaag weer vrijdag. Laatste dag van de werkweek en nog een week te gaan voor het einde van mijn dienstverband bij Krohne.
Het was druk en chaotisch. Collega's die lopen te stressen om niets. Collega's die vrij zijn en ziek zijn. Waardoor we een beetje onderbezet waren. Mij boeit het niet. Ik doe wat ik kan, maar een bepaalde collega schiet volop in de stress alsof we het niet zouden redden. Zoals gewoonlijk hebben we het gered. 
Een chauffeur zie ik ook niet meer terug. Die is volgende week vrij, dus ook afscheid genomen. Telefoon nummer uitgewisseld, want hij zei, dan spreken we een keer af. Dan kom je met je vrouw naar mij en mijn vrouw toe en dan  gaan we BBQen. Gezellig.

Vanavond had mijn Roos nog ene verrassing voor mijn verjaardag.
We zijn uit eten geweest en het was weer overheerlijk. Dank je wel lieve schat. We hebben er beiden van genoten en het was gezellig.
Ik had een mosterdsoep vooraf en een BBQ steak als hoofdgerecht, Roos had carpaccio en zalm.
Een leuke avond en waardevol om samen iets te doen.
Een zegen en dankbaar.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten