woensdag 24 januari 2024

24/366


Halverwege de week alweer. Wat gaat de tijd snel. Nu ik dit schrijf nog twee dagen werken. Ben het zat nu op mijn huidige werk. Motivatie is aan het zakken.

Vanmiddag vanuit mijn werk even langs de wasstraat, de auto zag er niet uit. Nu blinkt hij weer mooi en is hij wit i.p.v. grijs.
Gelijk getankt dus weer een volle tank. Heb ik straks wel nodig als ik maandag even naar het roggeveld gaat en daarna voor mijn werk.

Vanavond even gitaar spelen en moet ik even bij de berging kijken. Word even naar gekeken en gewerkt. Muur gemetseld zodat er geen water meer naar binnen komt als de regen erop staat.

Ik kreeg een kaartje in de bus van mijn nieuwe werk. Welkom en dat ze ernaar uit zien om mij in het team te hebben. Werkplek is schoon en in orde en alles is klaar. Dat is echt leuk om te krijgen. 
Gelijk gebeld hoe laat ik mag beginnen en of er nog bijzonderheden zijn. Ook bedankt voor het kaartje. Ik kijk er steeds meer naar uit om te beginnen. Nu gaat het echt opschieten.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten