woensdag 3 januari 2024

3/366


Weer een nieuwe dag. Halverwege de week. Op het werk steeds verder aftellen. Het besef gaat komen dat ik over een maand ander werk heb. Vandaag spullen voor het vliegtuig uitgezocht en chauffeurs geladen. Een order niet kunnen vinden dus chauffeur moest wachten en na een half uur alsnog gevonden. Het leuke weer was dat ik even op de 8tons heftruck kon. Deze is net zo groot als een vrachtwagen. Leuk om in te rijden en te werken.

Welzalig de mens die wijsheid vindt. (Spreuken 3:13)

Welzalig of in onze taal, gelukkig. Gelukkig is de mens die wijsheid vindt.

Hier heb ik vandaag over nagedacht. Gelukkig. Ben ik gelukkig? Ja, ik vindt van wel. Heb wat ik wil. Een lieve vrouw. Huisdieren een eigen huis een caravan en een plek om tot rust te komen. Familie, vrienden.
En het allerbelangrijkst de HEER.
Zonder al dit kan ik niet zijn wie ik ben. Daarom gelukkig.

Ik staat een onzekere tijd te wachten met een nieuwe baan. Alle vastigheid even loslaten, maar ik heb het ervoor over. Werk doen wat ik leuk vindt en geen last meer van collega's die er de kantjes vanaf lopen.

Wijsheid. Ben ik wijs? 
Jazeker. ik overdenk een hoop voor ik iets doet. Ook nu met het nieuwe werk. Kan het wel, gaat het met de financiën? Hou ik dit vol, krijg ik geen last van migraine? Kan ik tegen bepaalde situaties die ik mee kan gaan maken?
Weet je, dit gaat ik mee maken en dan ziet ik het wel.
In ieder geval gaat ik hier 100% mijn best voor doen.

Vanavond weer heerlijk gegeten. Spruitjes.
Een heerlijk prakje. Mijn lieve vrouw is even naar de fysio en ik gaat even gitaar spelen. En daarna lekker samen op de bank met een bakje koffie en thee. Even relaxen.



 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten