vrijdag 12 januari 2024

12/366


Donderdagavond. Dit is voor mij mijn coaching les voor gitaar.
Met de laatste Hemeltijd heb ik een gesprek gehad met Glenn en verteld waar ik tegenaan loop met gitaar spelen.
Hij wil me helpen en sinds Oktober heb ik iedere week les van hem.
Een half uurtje gezelligheid. Een praatje, een lolletje en serieus les.
Iedere week een toonladder of gitaar lick.
Heel erg leerzaam en ben hier blij mee.
Ondertussen weer een maatje erbij en wie weet wat er in de toekomst gaat gebeuren.

Vandaag gewerkt. Een normale vrijdag met vrijdag werkzaamheden. Alles uitgezocht voor twee vrachtwagens voor Schiphol. Ging goed en lekker snel. Voordeel dat het rustig is.
Jammer genoeg dat er dan gelijk collega's zijn die als het rustig is ook gelijk in de relaxstand gaan en geen collegiale hulp bieden.
Maar goed, nog twee weken en dan is het voorbij en gaat ik aan een nieuw hoofdstuk beginnen. Kijk er echt naar uit.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten